hjärnceller

Jaa nu var det ett tag sen. Kan bero på min skrivlust... Eller så beror det på skolan. Eller så beror det på att jag inte har tid på grund av mina träningar.... Eller så är jag bara för lat för att skriva... Jag tror på lite av allt. NEJ nu vet jag! Det är på grund av mina fiskar! Jag tränar dom bara hela tiden >.< Men slut på det! Eller Njaa lite mindre av det kanske vi ska säga!

Joo, Jag har hoppat idag på träningen och det gick super! eller okey allafall ett tag då jag fokuserade lite men jaja! man kan inte stå allahopp. Vi får se hur foten mår imorn. jag tror den kommer må pyton.

Såå, det kanske blir tävling uppe i umeå till helgen ändå. Det betyder ännu en buckla till bokhyllan då jag är den enda i gruppen >-< Känns bra att tävla då! Ingen press - man vinner ändå :D
 
Nu ska Emma fortsätta försöka derivera talen i min matte bok. Men ehhh jaa det går ju inte helt bra kan jag säga. Emma fattar nada. Citat av Anna: "Vad kallas en hjärncell Emmas huvud?"


Svar: Turist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0