shopping^^

Vi började imorse på Lundhags och köpte lite utavvarje. Jag hittade ett par jätte snygga shorts som jag lyckades tjata till mig. Sedan hämtade vi agnes det blev lunch på subway sedan drog vi vidare till veromoda och jag köpte, Okey mamma köpte åt mig, ett par jeans, en klänning och en kofta. Sedan blev det kaki, Där köptes det garn och garn och garn. Jag har tydligen lovat agnes att sticka en åre mössa till henne. Sedan hittade jag en underbar kofta som jag tänkte sticka åt mig själv. Eller så får mormor eller mamma  göra det så kanske den till och med blir snygg >.<

   Denna snygga skapelse blir till agens... 






         
Denna tunika ska jag göra till mig men inte med blomman framtill....





Pöss på er alla nu ska Emma iväg och bada/basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0