I mitt huvud...

Inatt har jag drömt hela natten om hur jag skulle komma försent till min körlektion som jag skulle ha denna morgon. Det var anledningar som att jag bara skulle sminka mig lite till eller att jag bara skulle hugga lite ved(!?!). Men Försent kom jag allafall. Vid fem kom jag även på mitt under en period då jag sov bra att NEJ jag hade ju slagit av vibratorn nu skulle jag inte höra när de ringde och sa att jag var sen(?) Lyckades väcka fredrik och berättade attt jag måste ha min mobil. Han trodde jag pratade i sömnen och kom fram till att nu är hon mobilberoende det är verkligen bevisat nu.

Allafall så somnade vi om bägge två och då vi precis ska gå till bussen vid 7.45 ser jag hur min mobil lyser upp då jag fortfarande inte slagit på vibratorn. Det är körskolan som ringer och undrar vart jag är. Min körlektion började ju tydligen 7.30 och inte 8.15 som jag hade skrivit överallt. Så då man inte ens har gått hemifrån har man redan hunnit sova bort femhundra spänn.

Hård morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0