sminkkurs

Tog mig till skolan imorse med Fredrik, var jätte trött trots min godmorgon puss...
Väldigt skön dag att börja med ändå. Bara en lektion, svenska, hål i några timmar och sedan engelska nationella.
Härligt, härligt!

Underbara Sofia har dessutom ordnat så att jag får göra svenska nationella tidigare så att jag ska kunna få följa med anna ner till Göteborg till förträffen för EB. Vääääldigt snällt av henne!

Tog mig hemmåt efter mycket eh ehh ehh på nationella, körandes i bilen, slängde i mig lite mat och drog sedan på sminkkurs med min mor som försökskanin! Blev jätte snyggt! bravo mammsen! Har även lyckats plugga lite idag i form av funderingar kring mitt svenska tal som nu kan skrivas ner, och körkortsteori. Har nu fått Godkännt på första steget >.< bra där tycker jag!

Sängen kallar stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0