Underbart!

Stockholm ice - vad ska man säga? Finner inga ord för hur bra dessa konståkare är! Om jag nämner att min far satt och grina kanske det säger något^^ :D

Gjort staden idag - eller allafall gamla stan och sergels torg med butiker. Vi letade efter fantasybokhandeln syster och jag, så vi irrade runt ett tag och lekte turister bara för att tillslut inse att vi gått åt fel håll i början. Inte så kul. För att kompensera detta köpte vi oss glass på Ben och Jerrys glass cafe. Kändes helt okey tillslut. Shoppade sedan lite på sergelst torg - en tunika, jeans, t-shirt och en kofta. Letar även saker som min far ska handla åt mig när han far till staterna. Några förslag? :D

Nu ska jag fortsätta vara halv social med min syster.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0