rånad?

jaha så sitter man här igen... Tiden går så himla fort vart tog den vägen? Kan det vara så att när man är ledig så slappnar man bara av och tänker inte så mycket på det? Så kan det vara. Så vad har jag egentligen pysslat med? Jooo någon har länsat mitt konto... Inte så kul med tanke på att jag var nere i Stockholmo och tänkte shoppa lös! Eller vänta det var nog alltså jag själv som länsade det. ATTANS.
Att jag inte tänkt på det förrut. Blondin är jag ju så det skyller vi på.

Hunnit vare med värdens bästa anna och köpt världens största kassabok till vårt äventyr i sommar. Jag ska kontakta mobbing gruppen på skolan dessutom då jag till och med blir mobbad av EB? Eller har vi en mobbing grupp på skolan? Jag tror inte det faktist. Någons projekt arbete kanske >.< Men tillbaka till EB - dom vill inte skicka en inloggning till hemsidan så nu kanske jag slipper göra alla uppgifter :D Eller så kommer dom skälla på mig för att jag inte sa något i stället. Tråkigt dilemma detta....

mm matoset sprider sig i huset. Jag har lyckats igen! Mamma har lagat revbenspjäll åt mig! Med mangosalsa. Magen ryter som ett hungtigt lejon när jag känner lukten.

ROOOOARRRRRRRRRRR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0