19 augusti - phuu!

shit vilken dag! Har varit i gasen sedan kl 11. Då började jag nämligen städa mitt rum. Och då menar jag inte städa utan Städa med stort S. Jag har gjort allt. Dammtorkat, damsugit, våttorkat golven, torkat ur lådor och städat i skrivbordet. Jaa allt helt enkelt. Trots att jag hållit på i nästan 6 timmar har jag faktist lite kvar - en garderob och en låda.... Suck alltså! Men sista rycket i morgon så är det klinikst här. Det enda dumma är att jag har bytt lakan och jag hatar nya lakan! :( Men älsklingen ska hjälpa mig sova indom! När man talar om trollen - han klamapde just in innanför dörren!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

ojj de rummet vill jag se :O

2010-08-20 @ 09:47:56
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0