26 augusti -rooooaaaaaaaawwwww

Hade en helt otrolig dag på skolan idag! Gick 8.15 till 16.30 och hade tre lektioner. Mycket dötid så att säga, har varit på stan en runda, Nää nu skojjade jag! Jag var på en kollrunda och en shopping runda. Köpte ett par mycket efterlängtade röda snyggingar på sko rean! Sedan har jag och Emelie fikat idag i två olika vänder. Även druckit juice!

Snacka om mycket man hunnit med alltså! För att inte tala om att vi blev anfallen av en treåringer eller liknande som lekte dinosaurie tror jag. Han kom allafall morrandes mot Emelie och mig. Det var rätt så komiskt och vi garvade som tusan! Sedan började han slåss och då vart det inte lika roligt längre. Dålig förälder som bara skrattade åt oss också! Nu ska jag vara duktid dotter och ha mamma tid!

Är dessutom nästan klar med min fotobok nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0