14 december

Om man kan dö av uttråkning så tror jag att jag åstadkommer detta snart. Pluggar inför mitt bioteknik prov imorgon och det är inte det minsta roligt. Konstigt att jag funderar på att söka vidare som Bioteknolog helt klart.... Minskar med saker att göra i skolan nu och det är så skönt. Ska ta ett sista ryck nu inför provet imorgon, ett tal ska skrivas - dock går det fort. En redovisning ska hållas och en rapport ska skrivas. Konstigt att man tycker detta är lite! :o

Svenska Tal ()
Bioteknik (/) - YES snart borta!
Astrofysik redovisning(/)
Matte D fördjupning ()

Hoppas på att få tillbaka mitt nationella prov imorgon då jag vet att några har fått veta sitt resultat. Undra om man blev godkänd denna gång? Skulle va skönt att säkra vg men det skulle lika gärna kunna visa ig på det provet! Nu ska jag återvända till Biotekniken och ta reda på hur ett enzym fungerar "hehh".... Roligt, mycket roligt... "hehhh" som en min lärare skulle låtit där!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0