Sluta snurra kampanj!

Alla som känner mig någorlunda vet om min lilla ovan att snurra på håret. Min söta lilla mamma har klagat på detta i snart fyra år nu sedan jag började med resonemanget att det sliter på håret. När jag var hos frissan före jul sa hon också att jag hade ovanligt slitet hår för att inte platta det dagligen och då jag inte färgat håret heller.

Nu som ett sent nyårslöfte ska jag sluta! Detta ska göras med självbestraffning varje gång jag eller någon annan kommer på mig med att snurra på håret. Jag ska då göra en styrke övning för bålen femgånger per snurrning.

Dokumentering så långt:

Torsdag: 60 situps.
fredag: 60 rygglyft.

Min tränare kommer bli överlycklig för hon tycker jag borde bli starkare i just bålen så att jag kan landa mina dubbelhopp. Ni kommer behöva hjälpa mig med övningar för jag har dålig fantasi när det gäller detta. Ska dock göra mitt bästa! Nu skare duschas efter den förpillade fysträningen!

Tur att mamsen gav mig en kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0