14 november

Helgen har spenderats som en helg! Jag har inte rört en enda bok och det känns så skönt! Jag känner mig en som hel människa igen! Eller så känner jag mig kanske alla fall som en helt vanlig person och inte en pluggande nv tönt. Helgen har spenderats i härnösand och i sandviken. Tävlade där i går och lyckades komma ihåg programmet och sträcka på mig. Fick för första gången någonsin inte som kommentar av dommarna att jag skulle sträcka på mig. Jag kan ju insåg min tränare! :D Jag har även hälsat på min farmor. Hon verkar klara sig bra trots vurper, operationer, komplikationer osv.... Nu ska jag bege mig mot Alnö och hemmet för lite mys med pojkvännen min <3

Rapport samhälle+historia()
Labbrapport(x)
Fysikprov(x)
Fysikhemprov(/)
Svenska analys (/)
Matteprov()

Kommentarer
Postat av: Miss Tilly

åååh är det inte :') JAG DÖR! FAN VAD BRA! Jag tar lov en vecka och pluggar!

2010-11-15 @ 13:42:09
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0