9 november - läggdags!

Jag har nu avklarat en sak på listan! Men upptäckte också att jag varit lite slarvig och glömt en sak! Nämligen den otroligt underbara helt överdimentionella skit fördjupningsuppgiften i Astrofysik! :o Varför i sjutton läser jag denna kurs? :o O bioteknik tycker jag inte vi behöver tala om... Där skulle man behöva göra så himla mycket så man kanske kan förstå vad vi håller på med och vad snubben till lärare snackar om överhuvudtaget på lektionerna. Men slutjatat om allt mitt skolarbete! Jag ska jobba på min lista i tystnad, sen alla fall. Nu ska jag uppsöka min sköna säng och drömma mig bort! imorgon ska jag kliva upp tidigt och fortsätta med min rapport om internationella konflikter! Gonatt

Rapport samhälle+historia()
Labbrapport(X)
Fysikprov()
Fysikhemprov()
Svenska analys ()
Matteprov()
Bioteknik()
Astrofysik()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0