det började så bra!

veckan började så bra med ett besök på Spa Södra Berget i söndags. Supergod buffe till lucnh och mycket bad i sköna poler. Sällskapet bestod av familjen + morfar och mormor. Hade verkligen supertrevligt. Sedan blev det måndag och skola, förutom det så..

1.Gick min jacka sönder
2.Det var svinkallt '
3 = jag frös som en "väldigt kall och olycklig emma utan en hel jacka och ingen att kramas".

Det blev tisdag utan större missöden förutom den gången jag vaknade och insåg att min pojkvän bestämt sig för att jag inte fick ligga i sängen längre utan knuffade helt sonika ut mig. Där nånstans vaknade jag och DONK där var golvet ja.... Denna dag gick smärtfritt ända fram till efter lunch då Biotekniken börja.

4. Jag fattar inte vad läraren pratar om. (inte för att jag försöker förstå heller men det är ju en annan sak)
5. Ångesten över matteprovet börjar komma.
6. Väl hemma är maten inte klar och jag hittar en död fisk i akvariet. Igen.
7. Precis innan träningen kom dock det värsta. Smällen jag fick av nyckelskåpet i huvudet. Ett fint märke existerar numera i min panna som påminnelse om detta. Jag vet inte vad jag gjorde för att förtjäna detta slag av skåpet men gjort är gjort jag får försöka bättra mig.
8. Jag tror dessutom aldrig att jag har ramlat så mycket på en träning någongång.
9. SLUTSATS: De få hjärnceller som fanns kvar i mitt huvud är numera borta efter smällen och balanssinnet är dåligare än någonsin...

Kommentarer
Postat av: Mats

Tufft live :).

2010-11-25 @ 15:31:37
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0