1 oktober

Säger bara jisses vad mycket prov jag ska ha innan höstlovet. och inte ens då är man ledig, nää det ska in en bauta stor bokanalys i svenska och så äre fysikhemprov och redovisningar i fysik A veckan efter lovet. Men jag får väl helt enkelt ragga upp någon duktig människa när jag slappar i Åre! Riktigt stolt att min "attgöra" dock krymper lite!

Fysikhemprov (X)
Biolabbrapport (X)
Svenska tal (/)
Bioteknik (/)
Historia (/)
Matteprov ()

Kvällen kommer bli grym då min andra hälft kommer hit! Ska ta en tur ut till Lagga och hämta upp henne efter träningen. Sedan blire mat här hemma osså blire plugg! Vi ska fortsätta med vårt projekt arbete - En fredag. Jag säger då det! Imorgon blire ännu en grym dag. Då ska vi bege oss till Anna och skörda havre. Vi ska binda julkärvar! De ni! Nu ska Emma sätta på sig varma kläder inför träningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0