11 september

Spenderar dagen i duktighetens tecken. Gårdagskvällen också för den delen. Var och hämtade mina grejjer igår på skolan och satte mig och skrev labbrapporter. Nu har jag två halvklara rapporter, tanken är väl att allafall en ska vara klar idag. Men det är ju ändå lördag så att jag tar det nog lite lungt ;) Därför har jag satt igång ett bullbak. Degen står nu på jäsning och ännu en tvättmaskin är snart klar. Vill man ha några rena kläder så får man helt enkelt tvätta.

Jag vill även säga Lycka till till min älskade syster yster som sitter ute i älgskogen nu och väntar på älgarna. Hoppas du är duktigare med att träffa älgarna än vad jag är, både med kameran eller bössan ;) Kram på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0