28 september

Det är lite konstigt tycker jag. När jag får mycket att göra stänger jag bara av mig själv. Använder inte telefonen (anna detta borde du veta!) använder inte msn, facebook eller någotlikannade. Jag går helt enkelt in i pluggmode. Inget kan störa mitt huvud när den memorerar saker ur fysikboken, astorfysiken eller något annat lika roligt. HMMM.... Men när jag inte har något akut att göra då latjar jag runt och filosoferar och ändå har jag saker jag borde kunna göra:

Fysikhemprov ()
Biolabbrapport ()
Svenska tal ()
Bioteknik ()
Historia ()
Matteprov ()

Jaa listan kan göras lång! Så nu ska jag ta mig en bit kladdkaka med mycket grädde och börja med lite historia. Fysik blire hela förmiddagen imorn. Osså gör jag klart labbrapporten ikväll också! Så blire underbara scouter imorgon kväll med paddling. Glöm inte heller att lyssna på P4 imorgon kl 12 då min syster yster ska prata i stafettgästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0