3 september

Den första riktiga veckan i skolan är nu avklarad. Eller ja snart allafall. Det är fredag och två lektioner kvar, Fysik B och samhälle A. Vilken kombination. Hatar att vi tar alla kärnämnen nu i trean och inte varvade lite med dessa i tvåan för att läsa alla breddningskurser i trean. Hur smart hade inte det varit? Men det verkar ju trots allt som om de har tänkt, vi läser allt med tvåerna nästan så de ska läsa breddningskurserna i trean.

Jag har en stor tung väska idag. Det känns ungeför som att man ska på idrotten fast med ett liggunderlag och en sovsäck. Jag har till och med kommit ihåg att skriva ut biljetterna från SJ. Jag har dem dessutom med mig! Hur duktig har jag inte varit denna morgon igentligen? :D Nu ska jag dryga ännu en timme i en soffa på skolan då jag inte börjar förrän kl 10. Lite missberäkning där igår kväll då jag ställde klockan men, men. Sånt är livet.

Höres på måndagen då jag återkommit från götet
- om jag överlever denna resa utan världens bästa anna vill säga! :S

Kommentarer
Postat av: Anna

puhu! Jag vill också! Nu vill jag att de ska bli vinterhajk! :'(

2010-09-03 @ 11:43:29
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0