Bränna fysikboken?

Det går så jäkla dåligt nu så jag tror inte det är sant. Dessutom drar jag alla undanflykter jag kan för mig själv och jag går på dem...Jäkligt dåligt men så är det. Jag pratar om fysiken. Närmare bestämt kapitel 5 i fysik b, rörelser i två dimentioner.... jag ska verkligen inte skriva alla de fula ord som snurrar i mitt huvud bara jag tittar på boken!

Jag har dock gjort upp en plan. Tajmad och klar in i minsta detalj. Plugga nu som bara sjutton. Fatta ingenting, hitta en massa uppgifter jag inte fatta, gå till min älskling, sova gott på hans axel inatt och gå till skolan less och trött som en torkad kängeru. Sedan ska jag sitta utanför Hans rum, som en kackerlacka ska jag sedan terrorisera honom tills han hjälper mig. Ska bannemig ha hjälp!

Nu ska jag återvända till min kära*läs hatfulla, skitfula, otroligt dumma, skit* fysikbok. Ska försöka att inte elda upp den innan imorn.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den kanske är bra bränsle till eldningen i helgen ? Har aldrig hört ¨nån regel om att man inte får elda hatad fysikbok.;)

2010-09-15 @ 11:17:22
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0