hahhaha!

Är det bara jag som är lite dagvill? Eller? Ärligt? Kolla på förra inläggets rubrik. "9 september" det var två dagar sedan. Idag är det 9 september. Men så kan det gå. Verkligen struligt i mitt huvud nu! Har apmycket att göra och det är typ tredje veckan i skolan. Jag fattar inte detta dumma skit skola! Fritid gillas starkt av ungdomar i dagens samhälle men har man någon? Nope! Dessutom blire ännu mer att göra imorn med en till labbrapport! Usch!

Att göra skola:
Läsa Bioteknik(X)
Labbrapport - bioteknik ()

Labbrapport - fysik ()
Fysik upggifter ()
Läsa fysik B ()
Läsa Fysik A()
Läsa Astrofysik ()

Samhälle - grupparbete()
Historia ()

Efter att ha kollat igenom denna lista inser man hur mycket fysik jag måste göra och jag hatar fysik! För att inte tala om att jag ska träna idag, fylla akvariet - för nu vill jag ha fiskar! Och så ska jag göra en insats för miljön och panta burkar. Det ni!

Nu börjar jag på min lista, men inte uppifrån och definitivt inte i mitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0