vad hände?

Vi fick tillbaka vårt fysikprov idag(?!?) Hur hände det licksom. Det är samma lärare som under förra läsåret inte lämnade tillbaka proven vi gjorde på hösten förrän två veckor innnan sommarlovet. Vad sjutton hände licksom! Nu är proven rättade över en helg. Men helt klart en eloge till honom! Mycket bättre som det är nu vill jag lova! Så till provresultatet. Jag har aldrig skrivit ett värre prov tror jag. Det har aldrig lutat så mycket åt omprov som det gjorde nu. Men ack så jag bedrog mig! Visst hade jag gjort rätt där, där, där, där och där, skrivit fel på räknaren där, fel enhet där. Osså nåra FEL! understruket i rött. Men aja jag är nöjd helt enkelt. Kanske inte skulle ha dissat fysikboken så där grovt i fredags om jag säger så!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hurru... imorgon? Kan jag komma hem till dig innan scouterna ?

2010-09-21 @ 10:01:11
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Mats

Kul! Fysiken är din vän!

2010-09-23 @ 19:49:03
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0