18 januari - staden bakom flötet

Befinner mig i lilla h-sand. Har varit social med min far då vi lagade middag tillsammans, pluggade en massa och känner mig helt enkelt nöjd med kvällen. Speciellt eftersom jag satte i mig en halv Ben and Jerry's - Mums. Mitt skolarbete går frammåt och nu är det mindre än en vecka kvar tills vi åker! :D

Listan går mycket frammåt. Ska vara klar med åtminstone samhällsprovet på måndag och då ryker även Nanoteknikprovet! Mycket att göra innan jag drar till staterna men det är det bannemig värt! Jag ska inte ta med mig ett jota skolarbete! Till denna lista kommer religion och historia där de ännu inte vet vad jag ska hitta på istället för att vara på lektioner... Men det löser sig. Det visade sig att Fredriks hemprov i Fysik faktiskt var humant. Jag har inte fått ett utbrott, inte skrikit VA? Och inte heller kastat miniräknaren i huvudet på nämnda lärare som jag vill göra på varje Fysiklektion på skolan!

Jobba matte ()
Religionsprov (X)
Samhällsprov (/)
Bitekniklabbrapport(/)
Nanoteknikprov(/)
Hemprov fysik(/)

Nu ska jag och sängen ta en dejt + att jag funderar på att inleda religulous. Tror den kan vara hyfsat intressant :D
Godnatt Gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0