2 februari - studiedag.

så har nästan två veckor gått sedan senaste inlägget. Hmmm.... Dutkig man är... Mycket har hänt som kanske är väntat också. Tävlat två gånger, gjort massa plugg och haft scoutmöte. Ischows träning är det nu som upptar min tid, tillsammans med den ständigt närvarande högen av läxor som man måste göra. Jag tänkte vara mycket ambitiös idag och imorgon! Ledig imorgon också nämligen - halvstudiedag vilket innebar att vår snälla lärare gav oss läxor istället som vi kunde göra hemma på de lektioner som vi hade imorgon. Min plan är detta:

Jobba matte ()
Historia:
- träna inför redovisning (/)
Religion:
Läsa om kristendomen+frågor()
Skillnader och likheter mellan judeom och kristendom ()
Läsa om islam+frågor()
Nanoteknik ()
Samhälle ()
Bioteknik
- rapport()
- wikipages

Lätt ambitiöst kanske men jag har ju hela helgen på mig också... Let´s get started!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0