23 februari

Två dagar kvar innan jag flyr detta landet och slipper kölden. Tittade på väderprognosen - runt 30 grader varmt och solsken ska det bli under måndagen då vi ska simma med delfiner. Jisses a dream comming true! Dock är det mycket som ska göras innan vi åker på fredag morgon! Jag ska packa klart, träna hela torsdag kväll, göra massa skolarbete. Jag befinner mig just nu på skolan för att göra dessa men självklart så har lärarna inte gett mig uppgifterna ännu - när tror de att jag har tid att göra dem igentligen? :o

Detta ska göras:
Kryss = klar /= påbörjat! :D
Fysik hemprov(/)
Mattekomplitering (X)
Samhällsprov(X)
Nanoteknik()
Matte()
Bioteknik - labbrapport(/)
Religion()
Historia()

Lovley!

Kommentarer
Postat av: tasha

oj vad mycket du har att göra! lycka till! om du har tid tycker jag absolut att du ska kika in hos mig :D

2011-02-23 @ 08:57:17
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0