24 februari

Om 24 timmar befinner jag mig på Arlanda. Väskan är färdigpackad och landade på 7 kg vilket betyder att jag kan ta med mig ca 30 kg mer hem! Yey! Synd bara att man inte har pengar för att faktiskt göra det. Inte mycket kvar i skolan nu kan jag lova men samtidigt så är det supermycket - vet fortfarande inte om jag ska göra något i Historia till exempel. Jag hoppas hon glömmer bort det! Nu ska jag ägna mig åt att ta reda på vad naionalismen innebär och hur Italien och Tyskland enades under 1800 talet. Super roligt. NOT!

Detta ska göras:
Kryss = klar /= påbörjat! :D
Fysik hemprov(/)
Mattekomplitering (X)
Samhällsprov(X)
Nanoteknik(X)
Matte() - fatta nada! :D
Bioteknik - labbrapport(X)
Religion(?)
Historia(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0