labbrapportsbubblan...

Känns som ett litet återkast till gymnasiet det här med att skriva labbrapport. Dock har det ju avanserat lite då man nu skriver på engelska. Dock sprack bubblan lite över helgen, en snabb visit till sundsvall blev det eftersom mannen i huset  fyllde år i fredags - därför vankades det fondue.

MEEEN!

Vart i flyttkaoset har fondue grytan gått o gömt sig då? Ingen visste....

På Lördag styrdes kosan mot Gävle för tävling. Dock inte jag som skulle tävla som tur skull! Lillan stod för den biten och Go ungen vad hon har blivit duktig! Efter några timmar i en kall ishall var det en befrielse att gå ut i solen. Fick skjuts till tåget och begav mig nedåt landet igen. Några timmar senare har jag dessutom lyckats söka ett antal sommarjobb - yey mee! Men nu måste jag nog återvända till bubblan av labbrapportskrivande eftersom jag ska labb igen imorgon och på tisdag. KUL! :D

Dessutom har jag fyndat! Nya vinterstövlar för 150 kr! muhahahha sådan priser gillar mitt skoberoende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0