Söndag?!?

Har haft en vecka med alldeles för mycket att göra. Detta har resulterat i att min rum ser ut som en sopstation. Fast med dammråttor istället för sopor.... Bra det där lät! Rummet och huvudet känner sig på ungefär samma sätt - allting är ett enda virrvarr och ingenting finns där det ska!
 
Jag har haft dugga och labbexamination, labbar där det ska skriva labbrapporter och föreläsningar med kapitel som ska läsas och en kommande dugga gör huvudet något trött. Försöker kurera mig lite genom att åtminstone städa på rummet! Handla ska jag nog också göra den söndag för det är något jag behövt göra sedan i måndags. Bara det är en bedrift faktiskt! Dock är mina matlådor i frysen nu helt slut så nu går det verkligen inte att skjuta upp handlingen och matlagningen något mer!
 
Dax att rasta snabeldraken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0