Den ni!

                                                  JAG VAR FÖRST IN PÅ BIRSTA CITY IDAG!


Gudars Trodde aldrig att jag skulle bli en sådan huligan! Men nu har det hänt. Först in på birsta city, sprang runt som en tok i två timmar och handlade de sista julklapparna. + att jag köpte en ny klänning till mig själv :D min snälla pappa skjutsade sedan mig till frissan innan han fortsatte med syster till stan. Själv klippte jag mig och gjorde slingor. Hon klippte sjukt mycket på vissa ställen mig Emma är nöjd och det är ju huvudsaken >.<

Tog mig hem i kylan och träffade en underbar vovve med en snäll ägare :D jag vill sååå ha en vovve! Det ska vara en rottis och en gråhund! Fast en vit dom är sååå fina!

Nu ska jag mysa med min boyfriend som jag lurat hit idag :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0