Nobeldagen!

Har haft en sjukt roligt afton och dag! METG har haft täclingar idag i hela Svergie. Alla fick samma uppgifter, de olika uppgifterna gav olika poäng. Vi bestämde från början att vi skulle vinna! Själv har jag varit på medalj och bokal jakt, suttit på polisstationen och försökt hitta en kriminalteknolog - vi hitta en till slut Tack så jätte mycket:D Har även sprungit runt och fått låna smoking gördlar på Eleganten för att inte tala om googling skillsen mat fått använda idag.

Efter en hetsig dag, snofsade vi till oss med klänningar, kavajer, skjortor och slips - jaa you name it! Vi drog på Tandoori och käka en trerätters middag. Då händer det bästa på hela kvällen så nu är det officiellt - METG sundsvall NV2 är bäst i svergie! Går man i världens bästa klass eller? Svaret är ju så självklart! JAAAAAAAAAAA. Sedan drog vi till skolan och skakade loss! När jag drog hem kom det nån och undra om det var en klubb som spelade musik över hela gatan :D jag skratta och sa att det är bara min skola som har fest för vi är bäst i svergie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0