älska liten skola!

Jaa just nu älskar jag skolan! hör och häpna alla barn! Liten skola betyder att vi kan få lite annorlunda grejer. till exempel lussebullar i mängder på lucia och nu när det varit fettisdagen så fick vi semlor! I och för sig med mandelmassa i men vaddå? Vi fick semlor! mums. Det lättade upp detta långa bildpass!


Vi har haft dags nivå igen och målat färg sheman och sedan letat färg toner. På mitt fina porträtt blev bäbis blått! jätte söt färg allefall. Nu funderar jag bara på hur jag ska lyckas få in mig själv där utan att förstöra tavlan helt men den tiden den sorgen! 

Solong tills vidare då :D


ps. Eftersom somliga verkar vara så dåliga på Dunderklumpen som för övrigt måste vara världens bästa barnfilm. Så tänkte jag informera lite om det :P


Filmen handlar om Dunderklumpen från fjällen kring Jorm i norra Jämtland som har levt ensam hela sitt liv. För att skaffa sig lite vänner stjäl han Jens' och Camillas leksaker och blåser liv i dem. Jens upptäcker Dunderklumpen då han tar sin tillflykt över Ströms Vattudal mot skogarna och fjällen. Jens tar med sig en get och startar jakten på sina stulna vänner. Beppe följer efter i jakten, till sin hjälp har han den Skånska Humlan som agerar spaningsledare.

Kommentarer
Postat av: Lusse

Dunderklumpen<3 =D

2009-03-01 @ 11:55:22
URL: http://smultronsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0