Det händer bara mig!

Tror ni inte att jag har lyckats med det omöjliga igen???
Joo rätt gissat det har jag faktist. Här sitter man i godan ro på sitt lite väl stökiga rum och är duktig. (okej anna det är väl lite värre än vanligt :P) Jag satt och var otroligt duktig om jag ska vara ärlig. Men allefall. Jag sitter på min gröna skrivbordstol som jag har haft i många fina år. Jag sitter och suckar lite över mitt öde att - en pluggis till naturare då ryggstödet på stolen plötsligt går sönder! Det bara försvann så där låg man plötsligt i en hög på golvet! Jag missade att slå huvet i sängen allefall XD

Så nu har jag lämnat skrivbordet och återgått till sängen! Jag litar inte riktigt på stolar längre. Nu ska jag fortsätta med min mindmap till sagan....
aufwiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA! Det är bara du som lyckas med de där!

2009-02-12 @ 19:55:55
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0