mardrömmar!

har haft en ganska slapp dag i skolan. Väldigt skönt! Vi hade en mentorstimme då min dator dampa. Fick tillbaka matteprovet - gick jätte bra! :D Slog anna med en halv poäng. Gjorde mig lite stolt faktist hihi. Sedan var det lunch och sedan var det info om profilvalen. "Ehhh väljer jag den profilen så kan jag ju välja bort det och läsa det istället" ^^!!! Typ så lät det i hela klassrummet i en helt timme. Jaa själv lät man precis likadant. Sedan kom den icke flummiga biologi lektionen då vi skulle ha redovisningar. Jag och Roxana körde våran. Eller jag gjorde rättare sagt då hon hade två sidor och jag resten. Men det gick bra ända tills jag kom till sista sidan och jag inte hade några anteckningar :D Gick bra det med^^

Sen kom mardrömmen. Anna kom (inte hon som är mardrömmen) och vi gick på subway så hon fick äta. Sedan sprang vi till Tullgatan för att vi skulle jobba. Jobbet gick ut på att flytta ca 500 kartonger från ett förråd till ett annat! Kartonger fulla med papper och skit! J****a kartonger tunga var dom och helt idiotiskt för vi tjänar antagligen alldelles förlite! Dessutom kommer jag få mardrömmar av dom!
Men det är gjort och nu har jag precis gjort klar min första estet läxa så nu äre bara en kvar och lite tyska glosor.
Dessutom måste jag komma på en saga!
solong!


Kommentarer
Postat av: Anna

"Sen kom mardrömmen. Anna kom..." Dit kändes det inte så possetivt. Och vi körde ju på "vågra vägra lyfta kartongerna"

2009-02-11 @ 21:31:26
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0