Det blir inte bättre!

jaa du... Inte min dag idag! Vaknade vid halv åtta med jätte ont i magen. Så det resulterade i att jag inte åt någon frukost. Sedan pilla mamma upp mitt hår i en vacker knut och sen bar det av till ishallen. Vi satt och kollade på zoe, Matilda, Evelina och Alva innan det var dags igen! Men nu gällde det smink. Sminkad och klar en kvart senare var det bara att börja värma upp. Det kändes helt okej och sedan var det uppvärmning på is. Jag hoppade igenom mina hopp och piruettade lite. Sedan var det dags. Jag åkte jätte bra......... i en hel minut! Det hände i flygskären. jag brukar aldrig ramla. Men idag det bara sa pang. Sedan gick det utför. Ramlade i de två kvarvarande piruetterna. I och i två av hoppen och någon dubbel blev det ju inte..... Men med tanke på att jag var trött efter en minut.... Ramlade som sjutton fick cp ont och hade ont i magen så är jag nöjd med det jag fick till. Det var två skitfina hopp! En jätte snygg piruett och snygga flygskär, några halv bra hopp och hyfsade steg! Joo jag är nöjd! Men vann det gjorde jag inte, Men vad gör det? jag är nöjd det är huvudsaken!
NU kommer bilderna som jag vet att vissa längtar efter :P

 1    2  3 4  5  6    7 8 9
 10


1) Agnes och hennes fina sminkning som jag kan ta åt mig äran av! inte någon vidare vinkel men men....
2) Agnes posar i sin nya byxdräkt som mamma sytt.
3) Så här glad kan man bli när man kom på tredje plats :D Grattis Lillan!
4)Agnes frisyr som mammas bravad.
5) Sofies frisyr som jag tror Liza gjorde.
6) Emmas frisyr som Liza gjorde.
7) Min vackra knut som mamma gjorde på en ynka halvtimme ;)
8) Jag som posar innan prisutdelningen i min vackra klänning som min mor har sytt. 
9) Emma och sofie som brottas
10) Agnes och Amanda som hittar på nya snygga poser.

Det var vad Umeå bjöd på denna helg förutom väldigt mycket snö och god mat vill säga. Jag tror jag har suttit i bilen sen halv två idag ungefär och kollat på snön. I och för sig hade vi en mellanlandning hos mormor och morfar men det var inte länge. Så nu äre duschen igen för att försöka få ur all hårspray!
adios!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nästa gång blir det bättre!

2009-02-08 @ 21:26:35
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0