Utmanad!

Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste maträtter ni vet. Samtidigt skall ni kommentera de rätter som utmanaren skrivit ner d.v.s mina. Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.
Jag blev utmanad av Anna.

Anna gillar inte:
1. Fisk
2. Blodpudding
3. Kaffe
4. Ananas
5. Tomatsoppa

Alltså viss fisk är ju jätte äcklig men lax är ju gott och det beror ju helt klart vad  man gör med den!
Blodpudding och kaffe är bara såå blää det håller jag med om!
Annanas däremot! finns det något godare än annanas? Tänk dig utomlands - varmt, solen skiner i en solstol på stranden och med en annanas! mums!
Och tomatsoppa.... Minns du den vi fick på fjällvandringen? euhh! Nää usch och fyyy för tomatsoppa!

1. blodpalt
2. lever
3. spenat
4. ravioli
5. skaldjur!

jag utmanar följande personer:
Matilda
Emelie
Lousie
Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0