extreeem makeover

Sitter nu här med det dumma övnmings provet i matte o suckar. Fattar ´väl inte så mycket av det här  med grafer känner jag. Dessutom tycker krister attt jag borde ju kunna höja mg i matte så jag borde väl egentligen satsa på detta prov men det är svårt när man inte fattar nåt tycker jag. Nog om detta!

Ska ha träning idag i Timrå. Bara andra isträningen den här veckan på grund av curling sm men men. Vi ska göra om mitt program. Ve och fasa! Jag som har svårt att komma ihåg det som det är nu! Lite tragiskt med tanke på att jag haft det hela säsongen. Hoppas bara att vi inte ändrar så mycket så att jag kanske kommer i håg det till tävlingen nästa helg..... 

Nu ska jag fortsätta med mitt övningsprov.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart är det nästa helg då ?

2009-01-31 @ 14:52:12
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0