hmm mitt internet....

tjoo inte så mycket skrivet på att tag nu.... men det beror inte på mig faktist för vårt internet här hemma har gått sönder så här sitter mannu med internet på bara en dator och den blir ju ockuperad av stefan så fort han e hemma så den har man ju itnte npn schans på....
men hur som helst har min rygg gått tillsig hyfsat allefall så jag har börjat träna igen... väldigt tur medtanke på tävlingen emorn...... börjar faktist bli lite nervös men men..... det förtränger vi så att det går bra ändåXD
önska mig lycka till!!!
/Emma



jag som ängel i förra årets isschow...


Kommentarer
Postat av: Anna

bra svenska här och var..;) Lycka till!<3

2009-01-16 @ 20:50:54
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0