komments^^

tjooo!
måste bara skriva lite fina kommentarer och berätta om vår fina kemi lektion idag.
vi börjar med roxanas kommentar: "Jag ser inte tavlan för mikaelas öron är i vägen!"
hon syftar på mikaleas fina kattöron som hon har på sig en personlig favorit är hennes svans faktist XD

sen cecilia som inte vågade säga något o petade på mig så jag fick säga allt....
sen när linda kom in på att vi skulle skriva med romerska siffror började cecilia dilla om att hon skulle skriva med romerska bokstäver istället för vanliga.... men har någon hrt talas om språket rommerska??? jag trodde det hette italienska jag men men.... ;)
sen måste man väl bara tilläga att lektionen var väldigt förvirrande... fatade inte vad hon pratade om faktist så det blir väl hem o läsa kapitlet hon gick igenom.... hoppas man fattar lite mera då....

/Emma

Kommentarer
Postat av: cecilia

rommerska är faktiskt ett språk om man ör blond, så det så:d

2009-01-28 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0