världens bästa spel!!!^^

tjoo idag måste jag hylla världens bästa spel nämligen zommbinis! helt otroligt bra spel som går ut på att ta zoombinisar från ett ställe till ett annat - man kan hålla på hur länge som helst trror jag XD om inte annat blir man lite spelberoende av deXD


aja dagen har varit helt okey vaknade vid tio av att jag höll på att bli utknuffad ur sängen..... det var älsklingen som tyckte det började bli kallt eftersom jag hade snott täcket o ´hade rullat in mig i de så han inte kunde sno tillbaka deXD heja mig!!:D ehh ja nu har han drage hem o städat rumet för de hade hans mamma lånat ut så jag ska få kramas i natt osså :D jaa nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.... någon som har något förslag???
aja hare gött!!!
/Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

men hata spelet! Det går inte ut på nått! men ja, man blir beroende!

2009-01-10 @ 22:54:49
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Lusse

men spelet äger ju =D

2009-01-10 @ 23:57:46
URL: http://smultronsessan.blogg.se/
Postat av: Emma

klart man blir beroende men jag har kommit på vad det gåt ut på ;) man ska dom där glada bolisarna o fylla boliholm så att deras kung "vågar" komma tillbaka ;) helt sjukt egentligen :P

2009-01-11 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0