krigsmålning

Har nu haft min sista spänst träning för denna gång. känns lite sorgligt...Så nu är det snart dax för den individuella träningen. Känns jobbigt. Ingen som vill träna med mig? Alltså massa hopprep för spänst och sedan lite kondition i elljusspåret, + lite styrka. Någon?

På träningen gjorde vi lite nya spänstövningar och sedan gjorde vi hopptestet igen. Vi har vattenfärger på fingrarna och sedan hoppar vi så högt vi kan helt enkelt och markerar på ett papper på väggen. jag har förbättrat mig ca 1,5 cm på två månader, På tisdag är det dags för sista fystestet också. Då får vi se hur mycket man har förbättrat sig där också då... Känns ju kanoners eller nått....  Nu ska jag vara social med markus så han slutar klaga på mig >-<

Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: Markus H

Då kan du städa hos mig med :D

2009-06-14 @ 21:08:46
Postat av: Anonym

vi kan köra intervaller på eljusspåret om du vill;)

2009-06-14 @ 22:38:01
Postat av: Erik

intervaller på eljusspåret är väl kul;) jag behöver oxå springa^^

2009-06-15 @ 19:14:14
URL: http://orienterarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0