Min otroligt roliga dag!

Sommarlovet har nu börjat på allvar! Lång sovmorgon igår efter studentuppvaktning hos peter till jaa jag vet faktist inte hur länge vi var där. Mörkt han det bli allafall>.< Dom Ville ju aldrig slut fira! haha. Men det betydde inget grill i juniskär med klassisarna... Imorse vaknade man till smattret på fönstret och tänkte att det blir ju jätte bra vi som ska på vikiamarknaden och tjäna pengar. Vi bar bord och bänkar och åkte hem istället.

Fick vara en snäll unge och hjälpa till och städa här hemma istället. Jag har tvättat, manglat och sorterat all tvätt. Känner mig så duktig faktist! Städade dessutom mitt rum igår så jag känner mig ännu duktigare därför!   Händer ju inte ofta att jag städar där >.<

nu ska jag fortsätta dryga lös här hemma....
Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du ju städa hos mig med :D

2009-06-14 @ 21:06:40
Postat av: Markus H

De va jag som skrev vet inte varför mitt namn inte syndes



//Markus H

2009-06-14 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0