ooo men gosse jag lever!

Snacka om slitig dag! Vaknade av fredriks väckar klocka och var inte alls sugen på att kliva upp så han nästan drog upp mig ur sängen. (A) Vi tog oss sent om sider till baldershov där vi skulle ha idrottsdag. Vi orienterade på en jätte lätt bana och sedan var det chill fram till lunch. Jag hade då hunnit dricka upp nästan hela fredriks troccadero. Luchen var skit äcklig! Nån kyckling med pasta sallad. Brödet och festisen var god. På eftermiddagen var det friidrott på schemat och hmm jaa,.... jag är inte något faan av den sporten så.....

fick sedan skjuts hem och  chilla ett tag och for sedan iväg för att lunka runt vårruset. Men Erik var där och sa åt mig att springa under 25 min för att få en godisrem men jag förhandlade ner det till 30 för jag kände att 25 kan vara lite efter idrottsdagen. Vilken tid tror ni jag fick? Joo 29.33 så hit med en godisrem erik! Nu har jag tagit mig hem och ska nu hoppa in duschen och sedan sova tror jag. joo har hunnit hälsa på farfar på das krankenhaus osså. Hoppas du blir bättre!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Erik

gicj ju inte att sno nån...:(

2009-06-03 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0