söndag - Förmiddag.

Har nu vaknat efter en god natts sömn och nu är sitter vi och kollar på vasaloppet. Otroligt intressant om ni frågar mig! Vi håller på att dividera lite om vad vi ska göra idag. Det snöar nämligen lite och är dimmigt enligt min far men inte enligt oss. Familjen Appelberg vill inte göra så mycket idag medan jag och Hannah gärna åker slalom. Just nu försöker jag propagera lite för längdskidåkning! Bara det måste ju vara otroligt jag brukar nämligen ramla när jag står still! Längdskidor är inte min grej.


Hare gött.


Kommentarer
Postat av: Anna

hahha Min granne var med i vasaloppet! :O hon är galen >.< hahah! Du vet, Hannas mamma.

2009-03-02 @ 16:27:06
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0