jag har lyckats igen!

Träningen idag gick ut på flygskär - benen åt alla olika håll och kanter! lyckades göra en svår åt sidan och jag fick till en bielman! För alla som inte är insatta så tar man tag i skenan framme vid tån sedan drar du armen ur led och vrider bak armen och drar samtidigt upp benet. Nu borde man alltså ha armbågen vid huvudet med foten bakom sig i ungefär sammahöjd ;) ser ni sammbandet? En h****es vridning av armen samtidigt som man ska få foten upp till huvudet och samtidigt stå på ett par skridskor. Jösses helt enkelt!

Men det gick och jag är skit stolt! Gjort klart labbrapporten har jag också gjort! Dessutom har jag fått huvudrollen i isshowen detta år >.< jag ska spela karlsson på taket! Det är med andra ord dax att börja äta lite mer lr så tycker dom redan att jag är tillräckligt tjock >.<



Den klassiska konståkningsposen^^


Kommentarer
Postat av: Lusse

Woho! Karlsson på taket =D

2009-09-28 @ 16:22:53
URL: http://smultronsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0