Dagen

Jag ska få en ny telefon idag :D vi ska åka till birsta efter skoldagen slut som är halv fem. Lite hårt att börja 12 tycker jag och sedan ha ett hål till 15.30 och sedan ha en lektion. Lite jobbigt men vi överlever säkert... Hoppas kan man ju! Eller det kommer jag inte göra eftersom det är så mycket att göra! Fattar inte detta men det är känns mindre så fort man radar upp det.... Detta är att göra listan för två veckor frammåt....

()Nationella engelska writing
()Psykologi uppgift
()Matteprov
()Kemiredovisning
()Redovisning KRIM
()Redovisning engelska
()Nationella engelska Reading
()Labbrapport

Dessutom tillkommer både uppjörning och teoriprovet för körkortet på denna lista :S Jätte kul!
Nu ska jag skriva ut min engelska redovisning så jag kan öva. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0