Here I go again!

Det finns en första gång för allt sägs det. Jag tror det är sant. Man gör ju faktist vissa saker för första gången i sitt liv vissa dagar. Idag var en sån dag.... Här kommer ännu en historia om min vanliga klantighet och skicklighet i att ramla och posa på helt fel ställen!

Det började som vanligt i den beryktade syskon kärleken och käbblet om vilken som skulle få sitta fram i bilen. Jag hade paxat framsätet förra gången enligt Lillan och hade då hävdad att det gilldes då man paxade. Idag paxade Lillan framsätet i förvisningen om att få sitta fram. först fram till bilen som man var skrek man bara "störst går först" Och satte sig fram. Skit sur lillasyster som tyckte det var orättivst....

Hopp i historien då vi stog på parkeringen utanför Eon arena och väntade på bilen. Båda skrek jag vill sitta fram och rusade mot bilen då bilen kom farandes.... Jag något före glider sista biten fram till bilen i mina gympadojjor. Lillan som kom efter knuffade då till mig så att hon skulle komma fram. Jag flyger då på riktigt - ner på rumpan, på skridskoväskan, slår knäet i bilen och glider sedan in under den^^ Lillan jätte nöjd över att ha fällt mig låter mig få framsätet för att värma min nu väldigt snöiga bak^^

Att man lyckas alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0