Merja mojsi, Korja kajsi...

Fortsätt på låten!
- "Vaa???" :O
- "Jaa jag kan det sitter långt in men nu...."



Gick i barndom i bilen på väg till träningen.
Vi spelade astrid lindgren låtar.
Fanny och agnes kan inga.
Jag kan alla.

Efter lite strul är nu mitt knä blått.
Har fixat PP till kemi redovisningen.
Även klar med talet.
Mitt är 4.57

Jag försöker sluta snurra på mitt hår.
Inga Straff utförda sedan helgen.
Ska fixa det imorn kanske på träningen.
Två stycken idag.

Tycker jag börjar klara detta ganska bra.
Synd bara att det är en sån skit dag imorn.
Ska även stanna kvar och vara funk på öppet hus.
Nån dör om det ställs en fråga!

Nu ska jag se om jag hittar nå godis i skåpet.
Hare gött så käkar jag marianne!


Kommentarer
Postat av: Anna

merja merja mosi, korja korja kasi.



Pippa Långstrump ! xD

2010-01-18 @ 22:38:10
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0