min vanliga tur^^

Tjaa nu sitter man på skolan igen då. Har varit här sedan 8.15. Det tragiska är att jag inte börjar förän hlav tio. Älsklingen lyckades muta mig med annanaspaj och glass. Dessutom fick jag sova innerst inatt :D Inte ofta det händer men man får ta vara på tillfällena. Som vanligt har man redan hunnit varit med att vara blondin^^

Fredrik glömde sin data laddare så han fick springa in och leta den. Denna incident gjorde att vi fick springa till bussen. Halkade först på parkeringen utanför vibacke skolan. Konstaterade att trappen inte var gjord för tjejer i stövlar - eller rättare sagt det fanns helt enkelt inga trappsteg! Tog mig dock nedför den och fortsatte genom skogen. höll mig på benen ända till slänten. Fredrik tog övre vägen - över snöhögen, medans jag tog vägen runt med mindre lutning. Där var det dock mindre upptrampat och jag hamnade ute i lössnön.

Eftersom vi bor i norrland äre inte bara två centimeter med snö utan det är för faan en halvmeter. Detta är högre än mina stövlar och jag fick mycket snö i skon kan jag meddela.... Fick ut det som inte hade smält på bussen och satt och tjurade resten av tiden^^

nu ska jag försöka hitta emelie!
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0