Baaam slut på lovet!

Shit det har gått jätte fort. Hunnit med en hel del och har nästan inte pluggat.
Första dagen i skolan är nu avklarad också. Snacka om BAM börja plugga! Diktanalys som ska in idag, gjort klart ledarskapsuppgiften snart, borde plugga fysik, kemi och matte. Dessutom har jag börjat plugga körkortsteori. Kändes som om det kunde behövas. Hehe. Trafik säker som man är liksom.

Nu ska jag terrorisera min mamma som ska läsa igenom tre sidor diktanalys om Frankenstein, och fyra fem sidor på ledarskapsuppgiften. Åhh vad jag skulle bli sur om jag var hon. Tur att det är tvärt om elller? hmmm....

Joo dessutom ska vi säga grattis till Annas syster Sara som blivit mamma till en liten tjej i Lördags! :D
Grattis!

//Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0