födelsedags firande

Har städat i princip hela huset idag...
Suck.
Mina blommor som jag planterade igår är väldigt ledsna idag...
Suck.
Fått massa paket idag...
Yippie!
Fått tårta idag...
Yippie!

Har även lyckats läst ut en bok. Den var välidigt bra och intressant faktist. Den handlar om supermodellen Alek som är från Sudan. Framför allt handlar den om hennes flykt från inbördes kriget som drabbade sudan då hon var 7 år till den svåra tiden i London för att överleva. mycket tänkvärd. Nu poppar jag musik med alla mina paket. har fått massa pengar, en balansplatta, en prydnadskula, en kofta, stövlar, tygskor och träningskläder. mycket nöjd med presenterna. Det bästa är att detta är de från mammas sida av släkten! Sedan tillkommer ju alla på pappas sida <3 WIIII :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0