Såå mycket cred till Vero moda!

Lyckats hålla mig på banan idag. Men detta inlägg måste börja med ännu en av gårdagens tabbe. Under min shopping runda av skor så lyckades jag spräcka jackan. Jag insåg detta i bilen på parkeringen av citygross, och då jag redan fått hundra kronor av Vero moda för att det var hål i jackan när jag köpte den blev jag asförbannad!

Så dagen började helt enkelt med ett härligt uppvaknande hos fredrik, insåg att jag lät som en blandning mellan en brunstig ko och en säl när jag försökte säga godmorgon. Haft sjukt ont i halsen hela dagen... Tog mig hem, och drog med min mor till Birsta. Var in på Vero moda för att klaga på jackan men hade ingen större förhoppning. Expeditens första ord på min förklaring att den gått sönder då jag skulle sätta på mig ett par skor var "oj då,  det är ju ganska bra att kunna! Du vill ha en ny jacka va?" Jag blev helt paff! :o Så nu har jag en helt ny jacka! super cred för det verkligen!

Efter det svävade jag på små rosa moln hela dagen, vi lullade runt ett bra tag på birsta. Jag hittade ett par ännu snyggare skor så nu ska jag lämna tillbaka de andra. Det andra positiva med det är att de var 100 kr billigare så nu tjänar jag det också! :D  nu äre efterrätt som gäller - Ben and Jerry's New york! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0