Om bara mamma vore här!

Vet inte vad som tog åt mig idag. Om bara mamma vore här och kunde se reslutatet. Har städat hela huset inkulsive mitt egetrum, manglat alla lakan och handdukar, tvättat och ditt och datt! Det ni. Allt detta bara för att jag inte vill fortsätta med krim rapporten. Borde däremot börja med min Psykologi uppgift och svenska redovisningen! Cillan vi måste börja! :D  Attans att man ska behöva göra så mycket i skolan precis innan loven också. Och dessutom måste jag ta tag i min jägarexamen nu... Det bara växer :(

(X)Labbrapport
()Läsa engelska bok
()KRIM rapport
()psykologi uppgift
()svenska redovisning.
()Rätta labbrapport
()Matte prov
()Fysik prov

Tänkte lyxa ikväll och äta thaimat! Sedan bio med min älskling - jag bestämde att vi skulle se Robin Hood. Hoppas nu att den är bra jag har sett fram imot den hur länge som helst! Nu - städning av scoutgården osså hoppas vi att de inte ska vara inne ikväll eftersom jag har lite snålt med tid. Får väl svänga förbi ikävll efter bion och dubbel kolla.... Adios!

Kommentarer
Postat av: mamma

ibland hittar jag in till din blogg... det var skinande rent i huset- det syntes när vi kom hem att det var nystädat och INGEN tvätt!

Det värmde i hjärtat!



Hoppas att du kan läsa detta - fastän du inte har någon dator o tydligen inte haft någon heller...

Jag säger det inte tillräckligt ofta men - Du är iallafall VÄRLDENS BÄSTA EMMA!!!

//Mamma

2010-05-19 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0